Saturday, May 9, 2009

he is hungry.....



semalam mase on da way balik dr kelantan, tetibe abah tnye satu soklan.....

abah: sha..bakpe he is hungry..not he is hungring..mcm he is playing....

aku: (blur)....hmm...mmm....hmmm....erm....x tau! haha (amik ko..name je amik tesl!) haha

abah: cube try tnye lecturer awk sbb ape jd g2...

aku: xkan le....ape jwpan die?

tetibe mami ak menyampuk....

mami: sebab lapo tue 'kate sifat' bukan 'kate kerja' (an explanation from BM teacher...fuyooo)

ak mase tu.....laaaaa..terlogho..n bengang pun ad sbb x terpk hahahaha....

abah: haaa....tgk mende tue small matter je..but students do ask like those questions because they might confuse with the usage....mami jgk la pandai...

aku: ooo...hahaha ok2...(malu ngan dri sndri)

walaupun ak x nampak...tp ak sure mak ak tgh angkat kening 'double jerk' mase ayah ak puji die hahahaha my bad..

then...ari nie...ak saje test adik ak, k-roll yg tgh tertekan lepas mandikan azeem...haha

aku: kero...bakpe he is hungry...not he is hungring...

dgn slambe nye....

K-roll: sbb tue adjective bukan verb....

i was like....OMG...ak je yg x realise nder tu in the first place?? hahahahaa....malu gile kut..hahaah

K-roll: jgn main2...i'am already prepared for my TESL foundation okey! hahaha....

aku: cessss....

parents ak pun gelak la kat ak skali....!



p/s: malu...but it is a learning process....(nak cover lagi hahahaha)

4 comments:

hafiza haris said...

ahahha...lawak la ko zekyann..
mu pun same..trus jwb ntah..
bleh pk jer...glabah arr tuh..ngeh3~

sha filan said...

hahaha
2r pasal!! hahaha
ak pun confuse je mse 2 hahaha...

skunksenn zone said...

kahakah aku nak gelak pasai adik ang ja..apa ayat dier 'jgn main2...i'am already prepared for my TESL foundation okey!' leh wat tagline nie utk dier huhuhu

sha filan said...

hahaha sen!
bereh jerk weh!
x abh2 mengeluh sbb dpt kt kuantan haha pdn muke die!