Friday, August 14, 2009

Birthday Girl....=)


~~~14th August 2009~~~
Happy 21st Birthday to my dearest+best
(erk?!) friend!!!!!

www.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.ws




(ak tau ko suke wak iklan colgate bile amik gmbo...hahaha)



  • moga panjang lagi umo n murah rezeki..
  • ko la sahabat mengumpat+mengutuk+ketawe+berduka+berlari+berjalan+makan+main badminton+shopping+adventure aku...haha
  • idup ini perlu drama...br meriah..so teruskan drama idop anda..haha
  • hadiah? nanti2 la ek? sume list yg ko nak tue mahal2...haha tgu ak jd kaye dlu! haha
  • last, haha bile nak blanje ak? hahaha






p/s: bukan senang untuk rapat, bukan senang untuk serasi dan bukan senang untuk bersame....=) tp perbezaan kite lah yg menghubungkan semua itu...(ayat aku ke nieh?? haha)













8 comments:

skunksenn zone said...

hehehe tq..touching jap aku...terharu..teruja..dan sebagainye...

sha filan said...

hahahaha
yeke??
gedik ngat aih!!
ahaha
ak duk buat nde nih la mse ko balik semlm tue x tdo lagi hahaha...

skunksenn zone said...

hehehe aku tak gedik ok...gen gedik tak dak dlm diri aku..klw ada pun ngan ang ja hehehe...patut la mlm tue khuysuk smcm aja..anyway yq la erk

sha filan said...

hahaha
ngan ak2 fobia ngan perkataan gedik tue lepas dapt depth defination ari tue...hahaha

Anonymous said...

hpy bday to her t0o..my f0rmer sch0olmate!
wathch her 0ut k?
ensure that she w0nt be naughty again n again..

sha filan said...

♥ d'iNn0cEnt sAkurA ♥:
die sememangnye naughty yg xleh nak di bentuk lagi dah...hahaha

skunksenn zone said...

weh angpa dua dah wat pakatan bersekutu bersama2 ka..aku mana ada naughty..aku baik pa..lemah gemalai..sopan santun...pendiam..pemalu...

sha filan said...

amboi3....
angkat bakul sdri nmpak? hahaha