Saturday, November 14, 2009

i'm lazy!!!!!!



to tell you the truth.......

i'm in my lazy mood rite now!!!!!
even more lazy if compared to this Garfield!!!

  • i haven't finished my research proposal that supposed to due last thursday !
  • i haven't updated this blog for a long time!
  • i 've done nothing!!!
  • argghhhhhh!!! i hate this! my everyday activities: got up, class, korean! (to be precise update about ss501), eating and eating and eating and sleep!
  • i lost my courage, spirit n bla...bla...bla...in finishing my works! (even senah keep nagging n smirk at me!)
  • i don't know wat's happening to me...it's like my brain dosen't function anymore!!
  • and....for sure...i'm gaining my weight just like the Garfield!
  • so wat am i going to be? the next orange Garfield???
  • i'm lethargic!
  • i'm pethetic!
  • this is me right now!



p/s: i hate me!!
: and it is 240am...and i'm still not editting my proposal's introduction yet! [dead!] n my friday's just went off like that! sighhh..... =(

6 comments:

skunksenn zone said...

perlu ka emphasize 'garfield' tue..abis la mu jd 'garfield' lak skg..'garfield' dah jauh meninggalkan mu dah skg yent kahakahakahakah

sha filan said...

perlula! hahaha....
dh mmg tgh mls mcm garfield!
hahaha
kes yg garfield dh jauh meninggalkan ak...
ak sedar..cewah! haha ko pun x tercabar ke? hahaha

skunksenn zone said...

aku tlg bgga utk 'garfield'...slain dah jd top stdnt sbb test mhmd score agak tggi, slain agak rjin bile sumer assgmnt asyik on time siap, slain smakin alert bile asyik tye bile nak wat dscn, slain smakin improve dlm bg prsntn...'garfield' juga makin cun..mkin mgecil...jd aku tmpng bhgia utk 'garfield' yg dah berubah ke jalan yg lurus..huhuhu

sha filan said...

huhuhu...
ak sgt terharu jugu sgt bersetuju...
ape kate mu guide 'garfield' supaye die bce post blog ak nie dgn komen mu nih...
confirm die terharu tahap x igt...
hahaha
kekgi bile die byk duit konfirm die blanje kite....hahahahaha

skunksenn zone said...

yeyeye part 'garfield' byk duit tue ku suka..sbb 'garfield' utang kenny roger ngan aku huhuhu...'garfield' klw ang bc entri nie, aku sumer nak ckp...aku sgt baggan ngan 'gafrield' yg telah berubah ke jalan yg lurus bak highway utara-selatan kahakahakahakahakaha

sha filan said...

mu...kalu mu arap die mari sdri...mati idup balik die dok mari...mu kne umpan die suh singgah kt nie...gunela ikan ke...choki2 ke...hahahaha....br ye!